PracaGrupypl.praca.szukana › student szuka pracy na teranie Warszawy

  • 1. Data: 2005-06-27 07:42:55
    Temat: student szuka pracy na teranie Warszawy
    Od: k...@v...pl

    Poszukuje pracy na terenie Warszawy. Nie mam dużego doświadczenia lecz szybko
    przyswajam swoje obowiązki i sumiennie je wykonuje. Moje dotychczasowe
    doświadczenie :
    Firma P.W. AKTOM Agnieszka Kostaniak (kierowca; dostawa towaru do klienta na
    teranie całej Polski, magazynier)
    Firma Marketing House (kontroler- serwisant; przygotowywanie produktów
    reklamowych dla klientów)
    Wykonywałem wiele innych prac lecz były to prace tymczasowe.
    Czekam na poważne oferty, z góry dziękuje i pozdrawiam.
    kontakt : k...@v...pl