PracaGrupypl.praca.szukana › student V roku - Łódź, praca dodatkowa, 1/2 etatu, zdalna

  • 1. Data: 2005-06-27 07:58:11
    Temat: student V roku - Łódź, praca dodatkowa, 1/2 etatu, zdalna
    Od: "Piotr " <p...@g...pl>

    Witam,
    jestem studentem V roku zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Łódzki
    (specjalność marketing, e-commerce). Szukam pracy dodatkowej, ew 1/2 etatu
    na terenie Łodzi lub pracy zdalnej - najchętniej z zakresu szeroko pojętego
    marketingu (badania marketingowe, wyszukiwanie kontaktów biznesowych itp.).
    Aby dowiedzieć się więcej na mój temat proszę o maila.....