PracaGrupypl.praca.szukana › student informatyki / helpdesk / warszawa

  • 1. Data: 2005-06-06 06:27:34
    Temat: student informatyki / helpdesk / warszawa
    Od: Techt <t...@N...tlen.pl>

    Jestem studentem Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w
    Warszawie (studia zaoczne - zajęcia co drugi weekend). Poszukuję pracy
    jako helpdesk, administrator niedużej sieci komputerowej lub programista
    C++ i Java.

    Moje umiejętności:
    - dobra znajomość sprzętu komputerowego,
    - bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych firmy Microsoft,
    - bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego (MS Office, OpenOffice)
    - dobra znajomość systemu Linux,
    - konstrukcja i administracja sieci LAN,
    - programowanie w językach C++ oraz Java,
    - znajomość reguł programowania obiektowego,
    - bardzo dobra znajomość języka angielskiego - również czytanie
    dokumentacji technicznej,
    - prawo jazdy kategorii B.

    Bardzo szybko przyswajam wiedzę informatyczną i jestem otwarty na nowe
    wyzwania.

    Kontakt: t...@N...tlen.pl