PracaGrupypl.praca.szukana › dynamiczne serwisy internetowe PHP + SQL

  • 1. Data: 2005-06-06 03:20:50
    Temat: dynamiczne serwisy internetowe PHP + SQL
    Od: PHPdeveloper <phpdeveloper_NOzpamPLEASE@o2..pl>

    Witam serdecznie,

    szukam zlecenia na druga polowe czerwca i pozniej, interesuja mnie ciekawe projekty i
    wyzwania.

    Zajmuje sie projektowaniem i implementacja serwisow internetowych (CMS, e-commerce i
    nie tylko) oraz
    internetowych i intranetowych systemow bazodanowych w oparciu o technologie:

    Apache
    PHP4
    MySQL
    PostgreSQL

    Wykorzystuje techniki projektowania obiektowego (warstwy, wzorce, podsystemy) na tyle
    na ile to
    mozliwe przy uzyciu jezyka PHP4. Wspolpracuje z kilkoma dobrymi grafikami oraz
    programistami.

    Nie zajmuje sie adaptacja systemow CMS open-source (GPL i pochodne, np. PHPNuke),
    posiadam wlasny
    dosc rozwojowy DB-PHP-framework.

    Mieszkam w Warszawie, kontakt osobisty mozliwy w godzinach porannych i poznym
    popoludniem.

    pozdrawiam,

    TG
    --
    Kontakt: phpdeveloper MAŁPA o2.pl

  • 2. Data: 2005-06-08 20:06:04
    Temat: Re: dynamiczne serwisy internetowe PHP + SQL
    Od: "Zdo" <z...@o...pl>

    Panu TG chyba nie zależy na zleceniach, odpowiedź na zapytanie o wykonane
    projekty, ceny bez odpowiedzi.
    Za to pojawia się pytanie co jest do wykonania, pytanie to raczej przypomina
    pytanie, a właściwie stwierdzenie kierowców TAXI (z lat dużo wcześniejszych
    podjeżdżających na postój TAXI ) na Kowalską jadę co przekłada się na
    pytanie Pana TG co masz do zrobienia może zrobię.Nie wspomnę już o fakcie
    podania adresu swojej strony internetowej która nie istnieje.
    A MÓWIĄ ZE PRACY NIE MA
    zdobo

    Użytkownik "PHPdeveloper" <phpdeveloper_NOzpamPLEASE@o2..pl> napisał w
    wiadomości news:d80fo0$58f$1@nemesis.news.tpi.pl...