PracaGrupypl.praca.szukana › Asystentka/Sekretarka/Tłumacz/Recepcojnistka

  • 1. Data: 2002-05-18 09:02:16
    Temat: Asystentka/Sekretarka/Tłumacz/Recepcojnistka
    Od: "Ocean" <k...@m...pl>

    Posiadam adekwatne wyksztalcenie i doswiadczenie do wykonywania pracy na
    wspomnianych stanowiskach. Biegly angielski, podstawowy francuski, dobra
    obsluga komputera, zdolnosci orgranizacyjne, optymizm, umiejetnosc pracy w
    grupie, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, duża motywacja do
    pracy. Poszukuje pracy, ktora przyniesie mi mozliwosci rozwoju.
    k...@m...pl

  • 2. Data: 2002-05-21 12:09:00
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > k...@m...pl
    >

    > Poszukuję pracownika Działu Obsługi Klienta dla dużego salonu samochodowego.
    Wymagania:
    - doświadczenie w Dziale Obsługi Klienta (niekoniecznie w branży
    motoryzacyjnej)
    - wysoka kultura osobista
    - dobra prezencja, elegancja, komunikatywność
    - umiejętność prowadzenia prezentacji handlowych
    - znajomość programów baz danych, środowiska Word Office

    Warunki pracy:
    - duży, przestronny salon
    - własne stanowisko pracy z PC
    - wynagrodzenie stałe + prowizja

    Dla tego samego klienta poszukuje również koordynatora bazy danych, który
    prowadziłby akcje promocyjne, mailingowo-marketingowe, trzymałby pieczę nad
    aktualnością baz i miałby doświadczenie w telemarketingu

    Jeżeli jest Pani zainteresoana proszę o przesłanie aplikacji pod adres:
    k...@p...pl
    lub kontakt telefoniczny:
    Kamila Rokicka - 0.602.722.099