PracaGrupypl.praca.szukanastrony WWW w CMS/HTML/PHP/MySQL/javascript za D.A.R.M.O

  • 1. Data: 2004-09-08 07:18:07
    Temat: strony WWW w CMS/HTML/PHP/MySQL/javascript za D.A.R.M.O
    Od: "szymon piotr bolek" <s...@W...gazeta.pl>

    witam wszystkich zainteresowanych:)
    jestem Szymon, student informatyki na Politechnice w Monachium.
    Robie bezplatnie strony WWW w HTMLu z zastosowaniem CMS/PHP/MySQL/JavaScript.
    Narzedzia:
    - Macromedia: Flash MX, Homesite, Dreamweaver
    - Photoshop, GoLive
    CV: zeus.polsl.gliwice.pl/~obelix
    dotychczas na pol etatu pracowalem nad strona:
    www.high-tech-clinic.de (szczegloy w CV)
    pozdrawiam

    szymon aka obelix:)

    mailto:s...@m...de
    http://www.mobilexag.de

  • 2. Data: 2004-09-08 07:43:28
    Od: "SMi" <s...@w...op.pl>

    Użytkownik "szymon piotr bolek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:chmbnf$cf4$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > - Photoshop, GoLive
    > CV: zeus.polsl.gliwice.pl/~obelix
    > dotychczas na pol etatu pracowalem nad strona:

    "bezplatnie" ??? filantrop ;]