PracaGrupypl.praca.szukana[MCP, MCSA , CCNA] Administrator/Informatyk Kraków, Katowice

  • 1. Data: 2004-09-08 06:52:55
    Temat: [MCP, MCSA , CCNA] Administrator/Informatyk Kraków, Katowice
    Od: i...@v...pl

    Witam, mam 23 lata i jestem studentem Informatyki poszukuje pracy jako
    Administrator/Informatyk w Krakowie, Katowicach lub pomiedzy tymi miastami.
    Posiadam doświadczenie we wdrożeniu Active Directory oraz administracji
    serwerami firmy Microsoft.

    CV:

    Windows 98/2000/XP, Windows Server 2000/2003, Linux (RedHat), Cisco IOS.
    ISA Server 2000, Outpost fiewall
    Exchange 2000, Merak Server
    Protokoły (IP, IPX, RIP, IGRP, OSPF).
    Znajomość urządzeń sieciowych, budowy oraz konfiguracji sieci LAN/WAN.
    Oracle (PL/SQL), MySQL, MS SQL (podstawy), SQL.
    C, C++, Delphi, Bash, Perl
    Office 2000/XP/2003.
    Prawo jazdy kategorii B.

    Angielski: rozumienie dokumentacji technicznej.

    Certyfikat MCP, MCSA oraz w trakcie przygotowań do CCNA (ukończony 2 letni kurs
    cisco). Szkolenie z SBS 2003.

    Zdane egzaminy:
    Installing, Configuring, and Administering Microsoft Windows 2000 Professional
    Installing, Configuring, and Administering Microsoft Windows 2000 Server
    Managing a Microsoft Windows 2000 Network Environment
    Installing, Configuring, and Administering Microsoft Exchange 2000 Server

    Zainteresowane osoby/firmy proszę o kontakt: i...@v...pl

    Pozdrawiam, Marcin Pitala