PracaGrupypl.praca.dyskusjestres w pracy › stres w pracy
  • Data: 2004-11-20 17:26:01
    Temat: stres w pracy
    Od: "coralek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pewnien problem
    od niedawna zaczelam prace w pewnej instytucji .
    ale atmosfera jest ciezka i stresujaca wrecze nie do wytrzymanai czasami
    nie mam ochoty rano wstawac do pracy mam bole zoladka czeste
    atmosfera jest spowodowana szefowa ktora tam pracuje .wydaje mi sie ze
    znalzla kozla ofiarnego kolejnego juz zreszta
    wszystkiego sie czepia wytyka najmniejszy blad
    poza tym obraza, wyzywa, jest arogancka
    wrecz psychicznie doluje
    co robic w takiej sytuacji?
    zwlaszcza ze mam umowe na czas okreslony i niedlugo mi sie konczy a boje sie
    tez stracic pracy z 2 strony zrezygnowalabym gdybym miala cos lepszego
    dodam tylko ze poprzedni pracownicy tez uciekali z tego dzialu
    kilkakrotnie tez bylyl przeprowadzane z nia
    (kierowniczka ) ro zmowy w dziale kadr tzn ale nic sie nie zmiennilo i nie
    dalo zadnego rezulatatu
    pozdrawiam
    coollkaa