PracaGrupypl.praca.dyskusje › stracone pokolene, bezrobocie wśród młodych

  • 31. Data: 2012-07-11 10:06:58
    Temat: Re: stracone pokolene, bezrobocie w?r?d m?odych
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2012-07-11 08:28, Emeryt pisze:

    > Niestety niewypał. Są w Polsce tacy ludzie jak Ty którzy uprawiają
    > propagande kłamstwa za duże pieniądze (ciekawe ile Ci za Twoje brednie
    > płacą),(...)

    Ujmę to tak: ty rzeczywiście za czasów komuny leki musiałeś dostawać za
    darmo, a teraz cię na nie nie stać więc ci się pogorszyło.

    Jak ci nie wstyd takie bzdury pisać do kogoś, kto tamte czasy pamięta?
    Albo rodzice ukrywali przed tobą prawdę (wychowanie bezstresowe w
    tamtych czasach? jestem zdumiony!) albo zwyczajnie trollujesz.

    W jednym i drugim przypadku dalsza dyskusja z tobą na ten temat jest
    bezcelowa.

    Zdrowia życzę
    Piotr

  • 32. Data: 2012-07-11 10:25:52
    Temat: Re: stracone pokolene, bezrobocie wśród młodych
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał:

    > Chciałbyś takich pracowników? Ja nie.

    Slowem: jakie pokolenie, takie zatrudnienie: śmieciowe

    AK

  • 33. Data: 2012-07-11 10:35:41
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał:

    > Czy mógłbyś już z tą swoją polityką iść na właściwą grupę?

    Wojciechu.
    Nie bądź Pan takim idiotą (w pierwotnym znaczeniu tego słowa).

    AK

  • 34. Data: 2012-07-11 10:47:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-07-11, AK <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > Wojciechu.
    > Nie bądź Pan takim idiotą (w pierwotnym znaczeniu tego słowa).

    Anonimie.

    Śmiem twierdzić, że mój poziom intelektualny przewyższa
    znacznie poziom intelektualny osób, które zamiast merytorycznej
    dyskusji potrafią tylko rzucać jadem w dyskutantów tudzież
    obwiniać o wszystko polityków i uprawiać "drzewiejbywa-lizm".

    Pańska więc uwaga powinna być skierowana do innego grona. Licząc
    na pana spostrzegawczość, wierzę że domyśli się Pan którego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 35. Data: 2012-07-11 11:20:53
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał:

    > tudzież obwiniać o wszystko polityków.

    Panie Wojciechu

    Jednak jest Pan idiotą (w pierwotnym znaczeniu tego słowa).

    Adam Karpierz

  • 36. Data: 2012-07-11 12:55:23
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-11 08:23, Piotr pisze:

    > To są ludzie, którym w życiu nie wyszło, są sfrustrowani i teraz
    > wylewają swoje żale.
    > Daj im spokój :)

    A ty qrwa co ksiadz czy specjalista psycholog ?

    Nie jestem ani sfrustwoany ani w zyciu mi nie wyszlo nie musze splacac
    mieszkania przez 25 lat i mam na biezace potrzeby. Chyba ze w zyciu mi
    nie wyszlo nazywasz posiadanie yachtu i zaliczanie szmat co tydzien.

    Staram sie uswaidomic tobie i tobie podobnym debilom w jakim zaklamanym
    kraju zyjecie

  • 37. Data: 2012-07-11 12:57:01
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-11 08:19, Piotr pisze:

    > Emigrują do USA, Kanady

    A qrwa niemcy francja UK to qrwa nie jest emigracja glupi chuju ?

    Jak wejdziemy w Unie z USa wtedy wedl;ug ciebie ten nie bedzie to
    emigracja ?

    Ty qrwa zajebany oqrwiencu wypierdaljal w podskokach.

  • 38. Data: 2012-07-11 13:48:58
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-07-11, AK <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > Panie Wojciechu
    > Jednak jest Pan idiotą (w pierwotnym znaczeniu tego słowa).

    A, czyli tak jak myślałem. Klasyczny "niedasista", "oni winni
    a nie ja, a kto myśli inaczej ten niegodzien".

    Zacytuję klasyka:
    boooooooooooooooooooooooriiiiing

    Naucz się nowego słówka (może gamoń, imbecyl?) i wróć.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2012-07-11 13:50:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-07-11, Piter <n...@s...com> wrote:

    > A qrwa niemcy francja UK to qrwa nie jest emigracja glupi chuju ?

    Najpierw czytaj, potem myśl, potem pisz.
    Jak umiesz tylko dwie czynności wykonać, to daruj sobie tą ostatnią.
    On Ci napisał skąd emigrują ludzie z francji i niemiec.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 40. Data: 2012-07-11 14:12:02
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > A, czyli tak jak myślałem.

    Nie pochlebiaj sobie Wojciechu z tym myśleniem :)

    > Naucz się nowego słówka (może gamoń, imbecyl?) i wróć.

    Eh nawiedzony pyrlandzki lemingu. :(
    O to chodzi:
    http://pytamy.pl/title,kogo-staro-ytni-grecy-nazywal
    i-idiot,pytanie.html?_ticrsn=3&smclgnzlticaid=6ec95

    PS: Kojarz na przyszłość _choć trochę_ (hint: "w pierwotnym znaczeniu tego słowa")
    zanim znów coś
    bąkniesz.

    Idioci to:
    "
    Ludzie, których nie interesowały problemy Polis (państwa-miasta).
    "

    "
    Tych którzy nie chodzili na zgromadzenia. Jeśli żołnierze znaleźli kogoś kto nie
    poszedł na
    zgromadzenie,
    plamili mu szatę (zazwyczaj ludzie nosili białą) czerwonym barwnikiem i siłą
    prowadzili na
    zgromadzenie.
    Inni widzieli barwnik na jego szacie, wiedzieli że nie chciało mu się tu przyjść i
    nazywali go
    idiotą.
    "

    PS1: Zmień swą koszulę, bo cała czerwona.
    PS2: Zauważ jak bardzo byli w pogardzie w dawnej Polsce ludzie nie interesujący
    się/nie znający się
    na polityce, że aż słowo 'idiota' przyjęło w języku polskim bardziej
    powszechne dziś
    znaczenie.

    AK