PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprzatanie w pracy - problem

  • 11. Data: 2007-01-31 15:30:14
    Temat: Re: sprzatanie w pracy - problem
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 31 Jan 2007 16:19:41 +0100, Jotte napisał(a):

    > Więc mniemam, że i po maturze. Dziwne i podejrzane, zważywszy ilość błędów
    > językowych i interpunkcyjnych w poście, który napisałeś.
    > Doprawdy - dziwne, ludzie z rzetelnym wykształceniem tak nie piszą...

    Eee - tam się znasz ;))))
    Przecież są "promocyjni od Giertycha" :))))

  • 12. Data: 2007-01-31 15:47:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:yxad8505qi9p$.mb8jw34ytcji$.dlg@40tude.net Artur
    <s...@r...pbz> pisze:

    > Eee - tam się znasz ;))))
    > Przecież są "promocyjni od Giertycha" :))))
    No, oni dopiero nadejdą... ;)

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-01-31 22:16:11
    Od: "Anik" <a...@N...pl>

    to jest nic
    kiedyś pracowałam przez parę dni w firmie QUAZI -ekskluzywny salon obuwia
    .Firma miała jak to okresliła wysokie standardy co do utrzymywania
    czystosci. Biała glazura, białe sciany, półki, wszystko bardzo szybko się
    brudziło.
    Chcieli aby pracownicy przychodzili do pracy na 12 godzin pracowali
    dodatkowo 1 godzinę wiecej -przeznaczając ją na dokładne sprzątanie sali
    sprzedażowej razem z zapleczem i wystawami, i tak co dzień !!!
    Wymyslili sobie, ża za ową 1 godzinę dodatkowej pracy nikomu nie zapłacą
    jak do tego dodali, że nie będą również płacili za czas w którym odbywa
    się tzw szkolenie pracownika (szkolenia były w godzinach pracy trwały ok
    6 godzin ) to zrezygnowałam.
    Uważali ,że będe za darmo szorować na kolanach ich białą terakotę
    porysowaną przez obcasy klientów, i te białe meble najlepiej po kilka razy
    dziennie (na meblach osadzał się pył od klimatyzacji i kurz ).
    Zdaniem firmy dbanie o czystośc stanowisk pracy czyli całej powierzchni
    firmy, to obowiązek wynikający z zapisu w kodeksie pracy.
    Teraz już wiem dlaczego własciciel tej firmy Dariusz Miłek jest na liscie 13
    najbogatszych Polaków...wyzysk.
    pozdrawiam Anik

  • 14. Data: 2007-02-01 20:18:43
    Od: "Mike" <a...@o...pl>

    Twoja pensja jest nietykalna....untouchable !!!

  • 15. Data: 2007-02-01 20:48:42
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 01-02-2007 o 21:18:43 Mike <a...@o...pl> napisał(a):

    > Twoja pensja jest nietykalna....untouchable !!!
    >
    > U?ytkownik napisa? w wiadomo?ci

    odpowiadamy pod

  • 16. Data: 2007-02-01 21:11:16
    Od: "Mike" <a...@o...pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_without> napisał w wiadomości

    > odpowiadamy pod

    Myślałem że "POD się odpowiada"....aha.

  • 17. Data: 2007-02-07 09:48:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    leszek napisał(a):
    > To czysty idiotyzm. Nikt ci nie ma prawa niczego potrącać z pensji (poza
    > przewidzianymi w Kodeksie Pracy sytuacjami). Pracownik ma obowiązek dbać o
    > nalezyty stan narzędzi pracy, maszyn, ład i porządek w miejscu pracy, ale
    > absolutnie to nie oznacza, że ma wykonywac pracę sprzątaczki.

    Dbanie o miejsce pracy obowiazuje w godzinach pracy. Tego tez nalezy
    przestrzegac.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl