PracaGrupypl.praca.szukanaspecjalistka PR, dziennikarka/ Kraków lub Śląsk

  • 1. Data: 2004-04-19 12:09:52
    Temat: specjalistka PR, dziennikarka/ Kraków lub Śląsk
    Od: s...@p...onet.pl

    Kończę studia na UJ, znam świetnie język angielski i dobrze niemiecki, mam
    doświadczenie w pracy biurowej (w agencji obrotu nieruchomościami) oraz w
    dziennikarstwie i public relations. Zajmowałam się m.in. obsługą medialną
    wydarzeń, kontaktami z prasą, kreowaniem wizerunku lokalnych firm i organizacją
    imprez. Przeszłam szkolenia w zakresie komunikacji interpersonalnej i
    odpowiedzialnego biznesu.
    Poszukuję pracy na niepełny etat (lub z nienormowanym czasem pracy).