PracaGrupypl.praca.szukanaWARSZAWA-OPIEKUNKA DO DZIECKA-SZUKAM PRACY

  • 1. Data: 2004-04-19 11:32:50
    Temat: WARSZAWA-OPIEKUNKA DO DZIECKA-SZUKAM PRACY
    Od: "sylaba" <s...@t...pl>

    Szukam pracy w charakterze opiekunki do jednego dziecka lub rodzeństwa.Jestem
    młoda osobą (21lat)w wykształeceniem średnim. Od października podejmuję
    studia pedagogiczne w trybie zaocznym. Jestem osobą godna zaufania i
    odpowiedzialną,dyspozycyjną od czerwca,bez nałogów.Posiadam doświadczenie w
    opiece nad dziećmi-mogę przedstawić referencje.Uwielbiam dzieci,szybko się
    uczę i dostosowuję do każdych warunków.Dojadę w każde miejsce ponieważ
    posiadam samochód.Interesuje mnie praca bez zamieszkania u miłych i otwartych
    ludzi.505163115
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl