eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjespecjalista ds. PR - mylenie pojęćspecjalista ds. PR - mylenie pojęć
  • Data: 2004-06-09 09:53:29
    Temat: specjalista ds. PR - mylenie pojęć
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Z praca.oferowana:
    >
    > Nowy operator telekomunikacji satelitarnej poszukuje osób na
    > stanowisko Specjalisty ds. PR.
    >
    > Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za redagowanie treści
    > marketingowych na podstawie ofert handlowych naszych partnerów oraz
    > edycję notek prasowych.
    [...]

    To jeden z wielu przykładów amatorszczyzny i mylenia PR ze zwyczajnym
    marketingiem. Kiedyś w Wyborczej było na ten temat, że w Polsce nie ma
    prawdziwej agencji PR, rola PR jest mylona z niskim marketingiem
    i wyznaje się zasadę, że PR jest od tuszowania prawdy, od migania się, a
    w żadnym wypadku nie może powiedzieć 'przepraszam' czy przyznać się do
    błędu firmy. Podano przykłady polskich oddziałów wielkich firm jak np.
    Coca-Cola.


    Jerzy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1