eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjespecjalista ds. PR - mylenie pojęćRe: specjalista ds. PR - mylenie pojęć
  • Data: 2004-06-14 08:13:22
    Temat: Re: specjalista ds. PR - mylenie pojęć
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Stało się to Wed, 9 Jun 2004 12:15:09 +0200, gdy "mangha"
    <R...@t...pl> napisał:

    >>
    >> To jeden z wielu przykładów amatorszczyzny i mylenia PR ze zwyczajnym
    >> marketingiem.
    >
    >Nie widzę w tym ogłoszeniu niczego, co byłoby sprzeczne z PR.

    No też nie widzę wiele sprzecznego, choć być może to stanowisko powinno
    nazywać się copywriter, bo dotyczy wyłącznie redagowania treści.

    Kłopotem polskiego PR jest ograniczanie się tylko do "press relations"
    jako taniego substytutu reklamy. Tymczasem komunikacja z "opinią
    publiczną" przez prasę to tylko wycinek.

    Robert

    ps. dla zainteresowanych PR, polecam newsletter firmy Pressence,
    http://www.pressence.com.pl/ - po lekturze paru numerów nauczyłem się
    więcej niż przez kilka lat studiów....
    (acha, nie mam nic wspólnego z tą firmą)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1