PracaGrupypl.praca.dyskusje › równiez praca w pllicji

  • 1. Data: 2004-05-25 15:41:54
    Temat: równiez praca w pllicji
    Od: golliee <g...@f...egospodarka.pl>

    chcialabym sie dowiedziec czy ktos sie orientuje jak mozna dostac sie do
    policji jako trener psow specjalnych.totalnie nie mam pojęcia czy jest
    zapotrzebowanie na takich ludzi,szkoleniem zawodowo nigdy sie nie
    zajmowalam ale mam podejscie do zwierzat wiec mysle ze bym sobie
    poradziła.
    pozdro 4 all:)

    --
    golliee

    =nie ma zycia na ksiezycu,a na ziemi nie ma szans=
    golliee's Profile: http://forum.egospodarka.pl/member.php?action=getinf
    o&userid=48
    View this thread: http://forum.egospodarka.pl/showthread.php?threadid=
    100858

  • 2. Data: 2004-05-26 02:02:36
    Temat: Re: równiez praca w pllicji
    Od: "HardwireD" <h...@N...pl>

    praca w policji :-/
    nie wiem czy to najlepszy pomysl :P

    --

    HardwireD - R320s & R520m user

  • 3. Data: 2004-05-26 06:01:50
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@k...net.pl>

    Użytkownik golliee <g...@f...egospodarka.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:g...@f...egospodarka.pl...

    > zapotrzebowanie na takich ludzi,szkoleniem zawodowo nigdy sie nie
    > zajmowalam ale mam podejscie do zwierzat wiec mysle ze bym sobie
    > poradziła.
    policja to "firma" panstwowa. Podejscie do zwiarzat nie wystarczy.
    Musialabys sie wylegitymowac odpowiednimi skonczonymi kursami i
    doswiadczeniem z psami (policyjne pieski to specyficzne zwierzatka i ich
    szkolenie wymaga tez specyficznej wiedzy...)
    No i n kokosy finansowe liczyc bys nie mogla...

    Bonza
    pager 0642299084
    gg 5358021 icq 172046816