PracaGrupypl.praca.dyskusje › rencista

  • 1. Data: 2004-11-25 18:33:30
    Temat: rencista
    Od: "Dreiker" <g...@g...pl>

    Czy są jakieś przywileje (ulgi) z tego że zatrudnia sie rencistę ???

    drei

  • 2. Data: 2004-11-25 21:07:33
    Temat: Re: rencista
    Od: "Fish" <d...@U...TO.poczta.onet.pl>

    > Czy są jakieś przywileje (ulgi) z tego że zatrudnia sie rencistę ???

    Ciekaw jestm czy mozna zatrudniac rencistow, u mnie w zakldadzie
    (budzetowka) ponad rok temu pozwalniano wszystkich rencistow bo niby nie
    mozna ich zatrudniac, emeryci zostali bez zmian.
    A moze to bylo tez zwiazane z tym, ze chyba niektorzy mieli emeryturorenty.

    <<FISH>>

  • 3. Data: 2004-11-25 21:25:48
    Od: "ShinningOnes" <r...@u...prv.pl>

    Użytkownik "Fish" <d...@U...TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mozna ich zatrudniac, emeryci zostali bez zmian.
    > A moze to bylo tez zwiazane z tym, ze chyba niektorzy mieli

    Aby zatrudniac rencistow zaklad musimiec status Zakladu Pracy Chronionej,
    trzeba spelnic okreslone warunki i zdaje sie zatrudniac okreslona ilosc osob
    z I,II,II grupa inwalidzka, do tego trzeba im zapewnic odpowiednie warunki
    pracy i socjalne.
    Wtedy zaklad dostaje dotacje z PFRON, do kazdego pracownika.
    Mozliwe ze twoj zaklad nie zatrudnial dostateczejliczby osob z grupa lub
    utracil status ZPCh z innego powodu.