PracaGrupypl.praca.dyskusje › Liczba dni roboczych w miesiącu

  • 1. Data: 2004-11-25 19:00:20
    Temat: Liczba dni roboczych w miesiącu
    Od: "Darek" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam i pytam

    Ile jest dni roboczych w poszczególnych miesiącach?
    Niektóre święta mimo, że wypadają w dzień wolny (sobotę lub niedzielę) są
    liczone dodatkowo jako dzień wolny.
    Ile będzie dni roboczych w grudniu, czy 26,27 grudnia będą liczone jako
    dodatkowe dni wolne?
    Gdzie to można sprawdzić?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Darek

  • 2. Data: 2004-11-26 20:43:34
    Temat: Re: Liczba dni roboczych w miesiącu
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2004 19:00:20 +0000 (UTC), Darek napisał(a):

    > Witam i pytam
    >
    > Ile jest dni roboczych w poszczególnych miesiącach?
    > Niektóre święta mimo, że wypadają w dzień wolny (sobotę lub niedzielę) są
    > liczone dodatkowo jako dzień wolny.

    A z jakiej racji niby w niedzielę?
    Każde święto wypadające w dzień inny niż niedziela zmniejsza wymiar
    czasu pracy o 8 godzin. Tak więc dla tych, którzy pracują w soboty,
    25 grudnia jest po prostu dniem wolnym, a ci, którzy nie pracują
    w soboty, zamiast soboty powinni dostać jakiś inny dzień wolny.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 3. Data: 2004-11-26 21:39:23
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    rok 2004 - normatywny czas pracy

    m-c godz. dni
    I 168 21
    II 160 20
    III 184 23
    IV 168 21
    V 152 19
    VI 168 21
    VII 176 22
    VIII 176 22
    IX 176 22
    X 168 21
    XI 160 20
    XII 176 22

    art chyba 130 kp
    mnozysz 40 godzin przez liczbe tygodni w miesiacu, dodajesz do tego iloczy
    8 godzin i liczby dni pozostalych do konca miesiaca (od poniedzialku do
    piatku), dalej: kazde swieto wypadajace w danym miesiacu w innym dniu niz
    niedziela obniza wymiar czasu o 8 godzin. jezeli w jednym tygodniu sa dwa
    takie swieta ( nie w niedziele) wymiar czasu obnizasz tylko o 8 godzin ( z
    tytulu jednego ze swiat)

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 4. Data: 2004-11-26 22:58:17
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (a&e, a któżby!) wyklepał:

> [...]
    > jednym tygodniu sa dwa takie swieta ( nie w niedziele) wymiar czasu
    > obnizasz tylko o 8 godzin ( z tytulu jednego ze swiat)

    O rany, a nie prościej wziąć kalendarz?? :-o

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 5. Data: 2004-11-27 09:43:43
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    wg kalendarza w grudniu np. wypadaja 23 dni robocze , a czas normatywny
    wynosi 22 dni.....
    dlatego tez trzeba wziac do lapki i kalendarz i kodeks pracy
    :)))))))))))))))

  • 6. Data: 2004-12-02 01:25:12
    Od: "Darek" <d...@W...gazeta.pl>

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, teraz już wiem jak to liczyć

    Pozdrawiam

    Darek

  • 7. Data: 2004-12-02 10:05:33
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    a masz moze na 2005 rok??

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 8. Data: 2004-12-02 20:34:24
    Temat: Re: Liczba dni roboczych w miesišcu
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    masz, zaraz poszukasz

  • 9. Data: 2004-12-02 20:40:51
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    rok 2005 - normatywny czas pracy

    m-c godz. dni
    I 160 20
    II 160 20
    III 176 22
    IV 168 21
    V 160 20
    VI 176 22
    VII 168 21
    VIII 176 22
    IX 176 22
    X 168 21
    XI 160 20
    XII 168 21

    mam nadzieje ze sie nigdzie nie machnelam :)))))))