PracaGrupypl.praca.dyskusje › ranking: najgorsze jakosciowo grupy zawodowe

  • 31. Data: 2008-08-04 14:12:31
    Temat: Re: ranking: najgorsze jakosciowo grupy zawodowe
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 02 Aug 2008 21:40:13 +0200, pw <p...@o...pl> wklepał(-a):

    >Lekarze. Pójdziesz do kilku i każdy postawi inną diagnozę. W tej chwili
    >przypominam sobie kilka takich przypadków.

    Taka jest współczesna medycyna, a nie lekarze. Równie dobrze można to samo
    napisać o maklerach.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 32. Data: 2008-08-04 21:26:10
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 04-08-2008 05:21, (s) pisze:

    > wiec o co ci chodzi?

    ?? Facet, skończ te swoje studia, zdobądź jakiś zawód i trochę
    doświadczenia, będziemy mogli pogadać. Dla mnie EOT.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 33. Data: 2008-08-05 09:50:46
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > prokom platnik to chyba dobry przyklad ;)
    > btw w jakim stopniu error w platniku bedzie przekladal sie na twoje
    > bezpieczenstwo ;)?

    Prokom ro akurat przykład firmy-monopolisty nie przykładający żadnej
    uwagi do jakości swoich produktów gdyż to tylko niepotrzebny wydatek.
    Miałem "przyjemność" pracowania w firmie która miała monopol na pewien
    produkt i nikt nie przykładał większego znaczenia do gruntownego
    testowania kodu - "byleby się za często nie wywalał" no i "pasowałoby
    zrobić ten błąd zgłoszony rok temu"... nie ma nawet co komentować.
    Pisanie testów, lepsza ergonomia produktu - było traktowane jak zamach
    na firmę :/

  • 34. Data: 2008-08-05 20:14:36
    Od: "pp" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "@((s)).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl"> napisał w
    wiadomości news:g74ei7$9sn$1@news.vectranet.pl...

    > pochwal sie prosze kim ty jestes, ze takie czepialstwo sie ciebie czepilo.
    > czy moze na studiach za ciezko ci bylo i trza bylo zrezygnowac po dwoch
    > miesiacach?

    studiujesz buractwo cukrowe?

  • 35. Data: 2008-08-06 16:56:34
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Aug 3, 1:21 am, Kaizen <x...@c...sz> wrote:

    > 2. Programiści (gdyby samochody były takiej jakości jak programy
    > komputerowe w życiu bym do żadnego nie wsiadł).

    Gdybyś chciał mieć programy takiej jakości jak samochody, musiałbyś
    płacić podobną cenę.

    --
    mihau

  • 36. Data: 2008-08-06 18:18:35
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Wed, 6 Aug 2008 09:56:34 -0700 (PDT), mihau
    <m...@g...com> zakodowal:

    >Gdybyś chciał mieć programy takiej jakości jak samochody, musiałbyś
    >płacić podobną cenę.

    Używam programów droższych od najdroższych TIRów - oprogramowanie ERP,
    CRM, ECM, BPM itp. Raczej porównywalne z cenami samolotów.

    Nie są takiej jakości jak te TIRy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 37. Data: 2008-08-06 20:40:30
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 06-08-2008 20:18, Kaizen pisze:

    > Używam programów droższych od najdroższych TIRów - oprogramowanie ERP,
    > CRM, ECM, BPM itp. Raczej porównywalne z cenami samolotów.

    Znaczy że niby koszt licencji na jedno stanowisko jest porównywalny z
    ceną samolotu? Może uchyl rąbka tajemnicy i zdradź nam co to za soft...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 38. Data: 2008-08-07 05:08:31
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Wed, 06 Aug 2008 22:40:30 +0200, "Mich@l"
    <k...@t...cy> zakodowal:

    >Znaczy że niby koszt licencji na jedno stanowisko jest porównywalny z
    >ceną samolotu? Może uchyl rąbka tajemnicy i zdradź nam co to za soft...

    A potrafisz napisać inny program na każde stanowisko i inny samolot
    dla każdego fotela?

    Tego jeszcze bardziej nie mogę zrozumieć.
    Programista pisze jeden program, ten sam kod źródłowy dla iluś
    milionów użytkowników na świecie. I nie potrafi zrobić tego porządnie.

    A firma produkująca samochody produkuje ich miliony - każdy może mieć
    inny defekt - i nawet ten najbardziej nieudany a wypuszczony do ludzi
    jest i tak dużo lepiej wykonany i ma mniej wad niż soft.

  • 39. Data: 2008-08-07 06:46:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mich@l napisał(a):

    > Znaczy że niby koszt licencji na jedno stanowisko jest porównywalny z
    > ceną samolotu? Może uchyl rąbka tajemnicy i zdradź nam co to za soft...

    Koszt licencji na jedno stanowisko nie moze byc porownywalny z kosztem
    zakupu TIR-a tylko z jednym frachtem ;P

    j.

    --
    http://www.index73.pl - Artykuł 73 Konstytucji RP:
    Każdemu zapewnia się wolność twórczości artystycznej,

  • 40. Data: 2008-08-07 07:02:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Kaizen pisze:
> [...]
    > inny defekt - i nawet ten najbardziej nieudany a wypuszczony do ludzi
    > jest i tak dużo lepiej wykonany i ma mniej wad niż soft.

    Tym bardziej, że jest obecnie z softem nierozerwalnie związany - cos
    bujasz... Widzisz pewną niespójność?

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl