PracaGrupypl.praca.dyskusje › radio w pracy

  • 31. Data: 2010-09-22 19:14:58
    Temat: Re: radio w pracy
    Od: luki789 <l...@o...pl>

    W dniu 2010-09-22 12:23, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "luki789" <l...@o...pl>

    > RMFowe miasto muzyki też jest straszne ?

    Co to jest?

  • 32. Data: 2010-09-22 21:15:17
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-22 21:14, luki789 pisze:

    > Co to jest?

    A to:
    http://www.miastomuzyki.pl/radio,5,rmf
    http://www.miastomuzyki.pl/radio,5,rmf

    Mnie cały czas gra jak nie wieża to z komputera (słucham w WMP).

    --
    animka

  • 33. Data: 2010-09-23 21:45:54
    Od: luki789 <l...@o...pl>

    W dniu 2010-09-22 23:15, animka pisze:

    > A to:
    > http://www.miastomuzyki.pl/radio,5,rmf
    > http://www.miastomuzyki.pl/radio,5,rmf
    >
    > Mnie cały czas gra jak nie wieża to z komputera (słucham w WMP).

    Ugh..
    Preferuję:
    http://www.4clubbers.fm/
    http://somafm.com/ (Sonic Universe)

  • 34. Data: 2010-09-27 12:02:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "luki789" <l...@o...pl>

    > Co to jest?

    Sama muzyka.

  • 35. Data: 2010-09-27 12:04:01
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Co to jest?

    A to:
    http://www.miastomuzyki.pl/radio,5,rmf
    --

    Mnie chodzi o to, by nie było straszne. To chyba te muzyczne rmf'u są ok.

  • 36. Data: 2010-09-27 12:05:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mnie cały czas gra jak nie wieża to z komputera (słucham w WMP).
    --
    A to polecam Grajka http://piotr.trzcionkowski.pl/programy/ppbgg.asp do
    grania na jednym komputerze sterowanego z innych

  • 37. Data: 2010-09-27 12:07:41
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "sieciowy groszek" <b...@g...com>

    > Mi się w głowie nie mieści firma w której ktoś słucha radia/muzyki na
    > głos. Pracowałem w małych/średnich firmach a teraz w dużej korporacji i
    > coś takiego nigdy nie miało miejsca. Wszyscy używają słuchawek i nikomu
    > nawet do łba nie przychodzi zapytać czy można coś na głos puścić...

    To akurat bardzo niepraktyczne jest. No ale zależy od ilości ludzi i ich
    preferencji.

  • 38. Data: 2010-09-27 12:08:53
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Ale jak mniemam *wszyscy* się na to zgodzili.

    No ale tak obiektywnie .. przeszkadza Wam umiarkowanie głośno puszczone
    radio czy muzyka ?

  • 39. Data: 2010-09-27 15:09:42
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 27 Wrz, 14:08, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:
    > No ale tak obiektywnie .. przeszkadza Wam umiarkowanie głośno puszczone
    > radio czy muzyka ?

    Mi nie przeszkadza. Byle by nie byl to zgrzyt i jazgot reklam
    przeplatany innym belkotem, tylko normalna muzyka ktorej jeszcze w
    latach 90-tych bylo w radiu bardzo duzo, a obecnie niestety jakby
    mniej.

  • 40. Data: 2010-09-27 23:44:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-27 14:05, niusy.pl pisze:

> [...]
    > to polecam Grajka http://piotr.trzcionkowski.pl/programy/ppbgg.asp
    > do grania na jednym komputerze sterowanego z innych

    Dzięki wolę to http://www.tuner2.com/wmp.html oraz miasto muzyki. Trzeba
    tylko zainstalować z tej strony codek Orban, przyda się jak się utworzy
    w WMP listy odtwarzania.
    Jest tam multum-do wyboru i koloru stacji. Tworzę sobie w WMP listy
    tych, które mnie najbardziej interesują i jak siedzę przy komputerze to
    słucham.

    --
    animka