PracaGrupypl.praca.dyskusje › pzu informatyk

  • 1. Data: 2004-08-25 14:37:06
    Temat: pzu informatyk
    Od: Robert <r...@a...able.pl>

    Ile zarabia informatyk w PZU? Chodzi o Wawe,
    ale w innych miastach pewnie jest podobnie.

    Robert

  • 2. Data: 2004-08-25 16:03:56
    Temat: Re: pzu informatyk
    Od: "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    informatyk to róznica
    czy admin czy tester czy koder,
    czy projektant czy analityk czy lider zespolu
    czy dyrektor projektu czy dyrektor dzialu :)

  • 3. Data: 2004-08-25 17:04:41
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > informatyk to róznica
    > czy admin czy tester czy koder,
    > czy projektant czy analityk czy lider zespolu
    > czy dyrektor projektu czy dyrektor dzialu :)

    Admin - wie ile chce, zna typ sieci jaki jest w PZU i nie pyta o takie
    rzeczy na grupie.
    Tester - w PZU nie piszą programów, tylko zlecają firmom
    outsour....eee.....zewnętrznym :-)
    Koder - siłą rzeczy - jak wyżej
    Projektant - wie jakie są stawki za taką pracę bo jest długo w branży
    Analityk - tym bardziej (bo jego doświadczenie jest jednym z jego atutów)
    Lider - sam negocjuje stawki - on pierwszy pyta o finanse jakimi dysponuje
    firma
    Dyrektorzy - nie zadają pytań na grupie dyskusyjnej PPD

    Wniosek :
    drogą elminacji ustalono co następuje:
    pytanie to zadał informatyk może nawet z doświadczeniem starający się o
    stanowisko w "zespole informatyki" w PZU w którym to pracownicy robią
    wszystko z komputerami co jest konieczne (nawet tłumaczą pracownikom
    "dlaczego mi sie to nie otwieraaaa")
    Odpowiedź:
    1500 brutto

    Brutalne, no nie?

    Pozdrrr... Reksio
    P.S.
    To tak trochę pół żartem - pół serio, nikogo nie obrażając.......

  • 4. Data: 2004-08-25 17:09:13
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cgiglu$p8e$1@news.onet.pl>, Reksio wrote:
    (..)
    > Odpowiedź:
    > 1500 brutto
    > Brutalne, no nie?

    No. Ale logika wywodu powala na kolana :)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 5. Data: 2004-08-25 18:22:20
    Od: "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    Użytkownik "Daniel Rychcik" <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnciphto.429.muflon@devil.hell.org...
    > In article <cgiglu$p8e$1@news.onet.pl>, Reksio wrote:
    > (..)
    >
    > No. Ale logika wywodu powala na kolana :)

    mniej więcej podobną odpowiedź do reksia to miałem na myśli
    pisząc specjalizacje jakie mamy u mnie w fyrmie

    RA

  • 6. Data: 2004-08-25 21:04:49
    Od: "Toma" <t...@k...neostrada.pl>

    Użytkownik "Reksio" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrrr... Reksio
    > P.S.
    > To tak trochę pół żartem - pół serio, nikogo nie obrażając.......

    e chyba nie trafiles - w ost GW jest ogloszenie o informatykach z
    Powerbuilderem i Oraclem - moze jednak sami chca cos pisac?:)
    nawet bym sie zglosil te ze to Wawa - bleee...

    Toma

  • 7. Data: 2004-08-25 22:32:26
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cgi86m$2qj$1@news.dialog.net.pl> Robert <r...@a...able.pl> writes:
    >From: Robert <r...@a...able.pl>
    >Subject: pzu informatyk
    >Date: Wed, 25 Aug 2004 16:37:06 +0200
    >Ile zarabia informatyk w PZU? Chodzi o Wawe,
    >ale w innych miastach pewnie jest podobnie.

    Nie jest podobnie. Jesli bylo ogloszenie to czesto na lipe bo juz kogos
    swojego maja.
    Pracowalem kiedys dla tej firmy w jednostkach terenowych i nawet niezle
    placili ale i czasu nie bylo zeby sie podrapac. Jesli szukaja do zespolu
    piszacego aplikacje to mozna liczyc na jakies 3 000 brutto a moze i lepiej.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 8. Data: 2004-08-26 17:15:50
    Od: Asia <a...@a...able.pl>

    Toma wrote:
    > e chyba nie trafiles - w ost GW jest ogloszenie o informatykach z
    > Powerbuilderem i Oraclem - moze jednak sami chca cos pisac?:)
    > nawet bym sie zglosil te ze to Wawa - bleee...

    Gdzie? Na pewno PZU?
    Nic nie widze w wyborczej.

    pozdr

    cherokee