PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzenosze sie do drugiej firmy - jak ? › przenosze sie do drugiej firmy - jak ?
  • Data: 2007-03-09 08:50:41
    Temat: przenosze sie do drugiej firmy - jak ?
    Od: "Arczi" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    Chciałbym Was prosić o pomoc. Nie mam doświadczenia w temacie zmiany pracy i
    jest to mój pierwszy raz.
    Sytuacja jest taka:
    Pracuje od 4 lat w jednej firmie. Zmieniam prace od 1 kwietnia.
    - Kiedy musze złożyć wymówienie o prace - (mam 2 tyg. wypowiedzenia, czy
    najlepiej odchodzić z pracy "w porozumieniu stron" ?
    - czy prosić wypisanie opinii z pracy, kto powinien wypisać tą opinie
    - może referencje z wykonanych prac: prowadziłem nadzory nat projektami
    opakowań dla rynku FMCG
    - mamy premie kwartalne, akurat około 10-15 kwietnia będa premie, czy jest
    szansa że dostane tą premie?
    - mam 26 dni zaległego urlopu plus ten który mam z tego roku, czy mam pisać
    jakieś pismo o wypłate ekwiwalentu za urlop
    - co mam jeszcze zrobić?

    Będę wdzięczny za wszystkie sugestie
    BARDZO DZIĘKUJE
    Artur