PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzenosze sie do drugiej firmy - jak ? › Re: przenosze sie do drugiej firmy - jak ?
  • Data: 2007-03-10 15:21:36
    Temat: Re: przenosze sie do drugiej firmy - jak ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:7802.00000079.45f11fe0@newsgate.onet.pl Arczi
    <a...@o...pl> pisze:

    > Pracuje od 4 lat w jednej firmie. Zmieniam prace od 1 kwietnia.
    > - Kiedy musze złożyć wymówienie o prace - (mam 2 tyg. wypowiedzenia, czy
    > najlepiej odchodzić z pracy "w porozumieniu stron" ?
    Nawiązanie nowego stosunku pracy nie jest w żaden formalny sposób
    uzależnione od stanu poprzedniego stosunku pracy.
    Skoro jednak chcesz zakończyć dotychczasowy stosunek pracy, a do nowej pracy
    idziesz od kwietnia (02.04 to poniedziałek) to wypowiedzenie musisz złożyć
    najpóźniej 17.03.2007.
    Nie można twierdzić jednoznacznie, że najlepszym sposobem rozwiązania
    stosunku pracy jest porozumienie stron czy też inna forma, bo to zależy od
    okoliczności.

    > - czy prosić wypisanie opinii z pracy, kto powinien wypisać tą opinie
    Prosić można, na nikim nie ciąży powinnośc wykonania tego.

    > - może referencje z wykonanych prac: prowadziłem nadzory nat projektami
    > opakowań dla rynku FMCG
    Może. Jak poprosisz i zechcą dać, to dadzą.

    > - mamy premie kwartalne, akurat około 10-15 kwietnia będa premie, czy
    > jest szansa że dostane tą premie?
    Zależy od regulaminu.

    > - mam 26 dni zaległego urlopu plus ten który mam z tego roku, czy mam
    > pisać jakieś pismo o wypłate ekwiwalentu za urlop
    Sami muszą to zrobić. Jak nie zrobią - upomnij się.

    > - co mam jeszcze zrobić?
    Pilnować terminów.

    --
    Jotte