PracaGrupypl.praca.dyskusjeprosze o wycene

  • 11. Data: 2006-06-14 07:01:49
    Temat: Re: prosze o wycene
    Od: st <k...@g...odspamiacz.pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Proszę o wycenę takiej oto pracy:
    >
    > Wdrożenie systemu ocen okresowych w dużym przedsiębiorstwie produkcyjnym.
    > Ilość ocenianych pracowników - 100.
    > Stanowiska - brygadziści, kierownicy liniowi, pozaprodukcyjna kadra
    > menedżerska średniego szczebla.
    >
    > Zakładam, że projekt obejmie:
    > (1)określenie kompetencji i predyspozycji posiadanych przez pracowników
    > (na potrzeby ewentualnych przesunięć, zwolnień etc.),
    > (2)ustalenie średnich pożądanych poziomów kompetencji i wyników
    > pracowników/działów,
> [...]

    Hi,
    Kiedyś wykonałem i wdrożyłem webowe oprogramowanie na zamówienie dla
    warszawskiej centrali w miarę znanej firmy służące przeprowadzaniu sesji
    ocen okresowych.
    Określenie wymagań co do oprogramowania i prowadzenie sesji było po
    stronie działu personalnego tej instytucji.
    W sumie zajęło mni to 2 miesiące i umowa opiewała na 10000 zł w umowie o
    dzieło.
    Nie wiem czy Ci to pomoże bo sama metoda (ocena-samoocena) była
    zdefiniowana w literaturze, tworzeniem oprogramowania też się nie zajmujesz.
    Użytkowników systemu było około 400.
    pozdr