PracaGrupypl.praca.dyskusjeprosba o pomoc › prosba o pomoc
    From: "pracownik" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: prosba o pomoc
    Date: Wed, 1 Sep 2004 18:11:08 +0200

    witam grupowoczow

    przeszukalem google juz dosyc dosyc ale nie znalazlem konkretnych odpowiedzi
    na moje pytania wiec prosze o pomoc bylo tak....

    pracuje od 13 sierpnia w pewnej firmie dzis jest 1 wrzesnia wogule nie wiem
    za bardzo na jakich warunkach pracuje, listy podpisuje , dzis stala sie
    tragedia zdarzyl sie wypadek jeden gosc mnie na magazynie poczestowal
    wozkiem rozwalilem glowe zabralo mknie pogotowie i teraz jestem w kropce bo
    za bardzo nie ma jak wystawic L4 bo nie mam zadnego dowodu podjecia pracy
    ani umowy ani podbitej ksiazeczki nic kompletnie

    teraz kilka pytan

    jak ze zwolnieniem ile dostane (jesli wogule ) za chorobowe ?

    nie bylo komisji bhp nikt sie specjalnie niczym nie interesowal wiec czy to
    wypadek w pracy ?

    jak to rozegrac najlepiej poradzcie cos prosze o pomoc