PracaGrupypl.praca.szukanaprojektowanie stron,reklam podejme wspolprace › projektowanie stron,reklam podejme wspolprace
    From: "Misio__" <t...@r...com>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: projektowanie stron,reklam podejme wspolprace
    Date: Tue, 25 Nov 2003 22:39:35 +0100

    Pragnę zgłosić swoje zainteresowanie podjęciem pracy/współpracy na
    wykonanie strony internetowej lub reklamy.

    Sądzę, że moje wykształcenie oraz umiejętności mogą być wykorzystane właśnie
    do współpracy z Tobą.

    Doskonale znam się na projektowaniu stron internetowych w jezykach html,
    flash, java. W kilku konkursach zostałem wyróżniony na 1 miejsce za
    wykonanie prac www. Moje początki z komputerem zaczęły się około 8 lat temu,
    z internetem 5.

    Sumiennie wykonuję swoje obowiązki, jestem pracowity, dobrze zorganizowany,
    bez nałogów. Sądzę, że moja praca przyniesie korzyści zarówno Tobie, z uwagi
    na moje umiejętności, jak też mnie, gdyż będę mógł podnieść swoje
    kwalifikacje.
    Praca szukana: zdalna lub na stałe w okręgu Śląskim.

    Po więcej informacji proszę o kontakt.

    http://roldom.url.pl/index1.html - moje portfolio i inne informacje.

    t...@r...com