PracaGrupypl.praca.dyskusje › programista c++ zarobki

  • 21. Data: 2007-04-03 15:09:07
    Temat: Re: programista c++ zarobki
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Tomek[TK] wrote:

    > Przeczytalem i nie rozumiem o co Ci chodzi... oswiec mnie...

    Ctrl+C, Ctrl+V:
    Powiedz jaka jest dla Ciebie różnica pomiędzy c a c++ w 3-4 zdaniach, to Ci
    powiem ile jesteś wart na rynku.

  • 22. Data: 2007-04-03 16:22:25
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Herakles napisał(a):
    > Tomek[TK] wrote:
    > Powiedz jaka jest dla Ciebie różnica pomiędzy c a c++ w 3-4 zdaniach, to Ci
    > powiem ile jesteś wart na rynku.

    Nie chcialem tego pisac, ze wzgledu na autora postu, ktory mogl chciec
    sie sprawdzic odpowiadajac na Twoje pytanie. Z tego wlasnie powodu "3-4
    zdania" na temat roznic powyzszych jezykow wyslalem Ci na maila.
    Zaznaczylem to piszac:

    "Znam roznice miedzy C a C++(*)"

    gdzie (*) oznaczala odwolanie do:

    "(*) Ze wzgledu na autora postu poszlo na priv."

    Byc moze napisalem to nie jasno - nie czuje sie dzis najlepiej i jestem
    troche rozkojarzony.

    pozdr.
    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 23. Data: 2007-04-03 16:28:25
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Tomek napisał(a):
    > raczej netto ale to jest bardzo uzależnione od tego co umiesz i co to za
    > firma będzie

    Dziekuje :)

    --
    Tomek
    http://www.osiedle-er.prv.pl/

  • 24. Data: 2007-04-03 21:29:54
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Herakles napisał(a):
    > ale to tylko wrażenie!

    Nie obraź się, ale bzdury opowiadasz.
    "Bardziej popularne" <> "jedynie używane".

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 25. Data: 2007-04-03 22:22:15
    Od: c<...@c...pl>

    On Mon, 02 Apr 2007 17:03:09 +0200
    Herakles <h...@b...pl> wrote:

    > Powiedz jaka jest dla Ciebie różnica pomiędzy c a c++ w 3-4 zdaniach, to Ci
    > powiem ile jesteś wart na rynku.

    tu nie ma zbytnio co porownywac,
    c jest w zasadzie jezykiem proceduralnym,
    brakuje tam miedzy innymi takich rzeczy jak szablony, polimorfizm,
    obsluga wyjaktkow, przeladowania nazw funkcji, przeciazania operatorow no i
    stl bez ktorego sie nie da zyc;)

  • 26. Data: 2007-04-03 22:26:17
    Od: c <...@c...pl>

    On Tue, 03 Apr 2007 08:15:09 +0200
    Herakles <h...@b...pl> wrote:
    > wie(chociaż niekoniecznie), pozatym chciałem upewnić się, czy koleś wogóle
    > wie, co to jest c++, bo pisał, że programuje w linuksie, a tam się
    > praktycznie c++ nie stosuje, tylko samo przyjemne i proste c.

    a KDE praktycznie nie istnieje tak? ;) cale to srodowisko i wszystko
    co uzywa QT jest w c++ napisane, to tylko maly przyklad.

  • 27. Data: 2007-04-03 22:29:34
    Od: c <...@c...pl>

> [...]
    > brakuje tam miedzy innymi takich rzeczy jak szablony, polimorfizm,
    > obsluga wyjaktkow, przeladowania nazw funkcji, przeciazania operatorow no i

    moge jeszcze dodac, ze mam obcykane programowanie wielowatkowe, GUI, sieciowe,
    miedzyplatformowe...

  • 28. Data: 2007-04-04 07:35:35
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    c napisał(a):

    > ze mam obcykane programowanie wielowatkowe,

    fiu fiu, z tym to uważaj bo ci ktoś łatwo udowodni że nie masz racji.

  • 29. Data: 2007-04-04 08:03:22
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Tomek[TK] wrote:

> [...]
    >
    > "(*) Ze wzgledu na autora postu poszlo na priv."
    >
    > Byc moze napisalem to nie jasno - nie czuje sie dzis najlepiej i jestem

    przeczytałem:
    więc jakieś 3-10 netto(zależy od doświadczenia)

  • 30. Data: 2007-04-04 08:03:57
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Waldek M. wrote:

    > Nie obraź się, ale bzdury opowiadasz.
    > "Bardziej popularne" <> "jedynie używane".
    !=