PracaGrupypl.praca.szukana › programista / bydgoszcz

  • 1. Data: 2007-06-10 17:57:25
    Temat: programista / bydgoszcz
    Od: t...@p...onet.pl

    Programista c/c++/c# (winapi/mfc/.net) z okolo dwuletnim
    doswiadczeniem poszukuje pracy w bydgoszczy - najchętniej
    przy programowaniu gier (np directX) lub obróbce obrazu
    lub dzwięku albo algorytmice. Interesują mnie też inne niz
    wymienione technologie ale nie znam ich dobrze (po łebkach
    np java i asembler) moglbym sie jednak douczyc. NIezbyt
    interesuja mnie bazy danych albo technologie www. Wolqłbym
    chyba praca skupioną i trudniejsza (np angażujacą matematykę
    czy wlasne wymyslanie algorytmów) niż łatwiejszą i szybszą.
    Uzdolnienia teoretyczne, swobodne czytanie po angielsku.
    Oczekiwania: względnie niestresująca i spokojna praca w milej
    spokojnej atmosferze, najchętniej przynajmniej czesciowo
    plynny czas pracy - etat i umowa o pracę [odpowiadala
    by mi tez praca w niepelnym wymiarze godzin (okolo 30h
    tygodniowo)] :-)

    tk