PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy

  • 1. Data: 2007-06-10 19:47:15
    Temat: Szukam pracy
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Szukam pracy. Pracowałem w Piasecznie jako operator systemu drukującego -
    robiłem usługi dla Banku PKOBP - drukowałem wyciągi ROR, zajmowałem się
    przetwarzania danych, archiwizacja na płyty na serwerze itp. Bardzo dobra
    znajomość komputera oraz programów - wszystkie programy Windowsa, Microsoft
    Offica, WG-Mag, Symfonia Handel, PreS, Ardok. Mam wykształcenie średnie z
    maturą - kierunek administracyjno - biurowy. Wysyłam do Państwa moje CV na
    zyczenie.. Proszę o informację na email.