PracaGrupypl.praca.dyskusje"pracodawcy" odpowiadają na ogłoszenia › "pracodawcy" odpowiadają na ogłoszenia
  • Data: 2004-01-28 12:36:08
    Temat: "pracodawcy" odpowiadają na ogłoszenia
    Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Właśnie przd chwilą dostałam telefon od potencjalnego pracodawcy i mało nie
    spadłam z krzesła. Ale od poczatku.
    Niedawno na targach pracy skorzystałam z możliwości i zamieściłam ogłoszenie
    w prasie, że poszukuję pracy. Nie pamietam dokładnie jak ono brzmiało, ale
    na pewno bylo to coś w rodzaju "Studentka V roku prawa poszukuje pracy
    biurowej" (było ograniczenie co do ilości znaków). I własnie przed chwilą
    zadzwonił do mnie pan z propozycją... dobrze płatnych spotkań kilka razy w
    tygodniu. Cel wiadomy. Zatkało mnie! Pan stwierdził, że jestem studentką i
    przydadzą mi się pieniądze!
    Jestem wściekła, bo przecież nie zamieściłam ogłoszenia w dziale "rozrywka"
    ani treść nie była "dwuznaczna". Co jest z tymi facetami???

    Kalina