PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w poznaniu

  • 11. Data: 2004-08-17 18:29:19
    Temat: Re: praca w poznaniu
    Od: md <i...@i...pl>

    > pisz wymaluj moja firma , jestes tutaj od pracy a nie od wykazywania sie
    > pomyslowoscia, wiedza i dosw.
    > jak nie, to studentow co rok czeka kilka setek, czasy sa ciezkie, masz pecha
    > chlopie - ostatnio to slyszalem ;)

    dokladnie - sam mam prace dzieki znajomosci.
    pozostaje liczyc na to ze kulczyk zbuduje kolejny browar
    i zatrudni paru frajerow.
    :/
    daleko nie patrzac - wroclaw - miasto podobne i podobnie polozone
    ma mase ogloszen o prace.

    i kogo to wina??

  • 12. Data: 2004-08-21 13:21:58
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2004 09:11:09 +0200, "zymla" <z...@n...pl> wklepał(-a):

    >czy w poznaniu sa jakis inne wakaty oprocz przedstawicieli handlowych i
    >sprzedawcow:(((((((((9

    A jaki masz zawód? I co cię interesuje?