PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie dokumenty po praktyce

  • 1. Data: 2004-08-09 19:33:06
    Temat: Jakie dokumenty po praktyce
    Od: "aRT" <a...@N...pl>

    Witam
    Jestem studentem informatyki. W tej chwili odbywam praktyki. Nie są one
    wymagane tam, gdzie studiuje.
    Pytanie: o jakie dokumenty poprosic pracodawce? Na pewno o referencje
    ale czy o cos jeszcze. BTW jak takie referencje powinny wygladac? Co
    powinno byc w nich zawarte? Praktyki odbywam po to, zeby zdobyc pierwsze
    doswiadczenie i nieco wzbogacic CV.

    Z gory dzieki za odpowiedź i zainteresowanie

  • 2. Data: 2004-08-09 20:44:12
    Temat: Re: Jakie dokumenty po praktyce
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Pytanie: o jakie dokumenty poprosic pracodawce?
    jak dokument, to tylko świadectwo pracy

    > Na pewno o referencje
    to możesz sobie napisać i dać do podpisów, pieczątek itp

    > ale czy o cos jeszcze. BTW jak takie referencje powinny wygladac? Co
    > powinno byc w nich zawarte? Praktyki odbywam po to, zeby zdobyc pierwsze
    > doswiadczenie i nieco wzbogacic CV.
    co robiłeś, jak to wykonywałeś, na ile dobrym byłeś pracownikiem.
    technologie, czas wykonywania, poziom współpracy