PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w hipermarkeciepraca w hipermarkecie
  • Data: 2002-09-30 17:31:48
    Temat: praca w hipermarkecie
    Od: "asterhazy" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam szanownych grupowiczow

    czeka mnie rozmowa na stanowisko kierownika dzialu w jednym z francuskiech
    hipermarketow przemyslowych. czy ktos z grupowiczow sie orientuje jak
    ksztaltuja sie zarobki na ww. stanowisku - bo pytanie o oczekiwania
    finansowe zawsze pada na rozmowach:)
    Praca prawdopodobnie bedzie sie wiazala z mala przeprowadzka do innego
    miasta i ciekawi mnie tez czy takie koncerny przewiduja cos w takich
    sytuacjach - tj. jakis dodatek za prace poza miejscem zamieszkania,
    dofinansowanie do wynajmowanego mieszkania itp..czy ktos sie spotkal z takim
    problemem?
    Bede wdzieczny za odpowiedzi.

    pzdr.
    Asterhazy