PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w domowym zaciszu

  • 1. Data: 2006-08-24 18:47:16
    Temat: praca w domowym zaciszu
    Od: m...@i...pl (Marek)

    Myślałeś kiedyś nad tym aby w łatwy sposób zarabiać pieniądze? Jest to
    możliwe. Jedyne co potrzebujesz to dostęp do Internetu i podstawowe
    umiejętności edycji tekstu. Nie zastanawiaj się długo, taka okazja może
    się już nie powtórzyć. To nie jest MLM, ani żadne tego typu piramidki.
    Możesz zarobić od 1000 zł wzwyż przy 2-3 godzinnej pracy dziennie.
    Skontaktuj się: m...@i...pl

  • 2. Data: 2006-08-24 19:19:35
    Temat: Re: praca w domowym zaciszu
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek napisał(a):

> [...]
    > się już nie powtórzyć. To nie jest MLM, ani żadne tego typu piramidki.
    > Możesz zarobić od 1000 zł wzwyż przy 2-3 godzinnej pracy dziennie.

    Gdyby to była prawda to każdy posiadacz łacza do Internetu miałby
    wielką szafę pełną zarobionej w ten sposób forsy... ;P

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-08-24 22:22:17
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > się już nie powtórzyć. To nie jest MLM, ani żadne tego typu piramidki.
    > Możesz zarobić od 1000 zł wzwyż przy 2-3 godzinnej pracy dziennie.

    Słuchaj oszuście. Weź się do UCZCIWEJ roboty zamiast WYŁUDZAĆ od ludzi
    pieniądze. Masz niepowtarzalną okazję stuknąć się w łeb i powrócić do
    rozumu. Odejdź od ściany na kilka metrów, pochyl się i weź porządny
    rozbieg. To jest znakomity sposób na zarobienie wielkich pieniędzy.
    No... do roboty!

  • 4. Data: 2006-08-25 07:23:45
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Marek [Thu, 24 Aug 2006 18:47:16 +0000 (UTC)]:

    > Myślałeś kiedyś nad tym aby w łatwy sposób zarabiać pieniądze?

    http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    Kira

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want