-
1. Data: 2003-09-30 20:51:04
Temat: praca w biurze- WARSZAWA
Od: Patrycja <i...@p...fm>
Szukam pracy w biurze w Warszawie, na pełen etat, rodzaj zatrudnienia -
umowa o pracę. Wykluczony telemarketing i akwizycja.
Mam 3,5 letnie doświadczenie w pracy biurowej.Wykształcenie - licencjat
UMIEJĘTNOŚĆI:
- obsługa komputera w środowiskach Windows i Linux- bardzo dobra
znajomość pakietów biurowych(Ms Office, OpenOffice.org) oraz
umiejętność wykorzystania w pracy poczty elektronicznej oraz sieci www,
- podstawowa znajomość programów księgowych: SIMPLE, SUBIEKT,
LEFTHAND,
- umiejętność wystawiania faktur VAT, prowadzenia gospodarki
magazynowej,
- obsługa urządzeń biurowych, m.in.: fax, ksero,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w warunkach stresowych,
- wysoka kultura osobista,
- angielski - średnio zaawansowany,
- spisywanie ofert i umów handlowych,
- prowadzenie rozmów zarówno telefonicznych jak i osobistych z klietami.
Kontakt:
i...@p...fm
Pozdrawiam
Patrycja
--
"Trzeba żyć jak nowo narodzony anioł, jak kobieta, która kocha lub jak
człowiek, który ma umrzeć." (Maurice Maeterlinck)