eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanapraca w biurze- WARSZAWA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-09-30 20:51:04
    Temat: praca w biurze- WARSZAWA
    Od: Patrycja <i...@p...fm>

    Szukam pracy w biurze w Warszawie, na pełen etat, rodzaj zatrudnienia -
    umowa o pracę. Wykluczony telemarketing i akwizycja.
    Mam 3,5 letnie doświadczenie w pracy biurowej.Wykształcenie - licencjat

    UMIEJĘTNOŚĆI:
    - obsługa komputera w środowiskach Windows i Linux- bardzo dobra
    znajomość pakietów biurowych(Ms Office, OpenOffice.org) oraz
    umiejętność wykorzystania w pracy poczty elektronicznej oraz sieci www,

    - podstawowa znajomość programów księgowych: SIMPLE, SUBIEKT,
    LEFTHAND,
    - umiejętność wystawiania faktur VAT, prowadzenia gospodarki
    magazynowej,
    - obsługa urządzeń biurowych, m.in.: fax, ksero,
    - bardzo dobra organizacja pracy,
    - komunikatywność,
    - umiejętność pracy w warunkach stresowych,
    - wysoka kultura osobista,
    - angielski - średnio zaawansowany,
    - spisywanie ofert i umów handlowych,
    - prowadzenie rozmów zarówno telefonicznych jak i osobistych z klietami.

    Kontakt:
    i...@p...fm

    Pozdrawiam
    Patrycja

    --
    "Trzeba żyć jak nowo narodzony anioł, jak kobieta, która kocha lub jak
    człowiek, który ma umrzeć." (Maurice Maeterlinck)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1