-
1. Data: 2003-09-30 19:43:54
Temat: praca w biurze- WARSZAWA
Od: Patrycja <i...@p...fm>
Szukam pracy w biurze w Warszawie, na pełen etat, rodzaj zatrudnienia-
umowa o pracę. Wykluczony telemarketing i akwizycja.
Mam 3,5 letnie doświadczenie w pracy biurowej.Wykształcenie- licencjat
UMIEJĘTNOŚĆI:
?obsługa komputera w środowiskach Windows i Linux- bardzo dobra
znajomość pakietów biurowych(Ms Office, OpenOffice.org) oraz umiejętność
wykorzystania w pracy poczty elektronicznej oraz sieci www,
?podstawowa znajomość programów księgowych: SIMPLE, SUBIEKT, LEFTHAND,
?umiejętność wystawiania faktur VAT, prowadzenia gospodarki magazynowej,
?obsługa urządzeń biurowych, m.in.: fax, ksero,
?bardzo dobra organizacja pracy,
?komunikatywność,
?umiejętność pracy w warunkach stresowych,
?wysoka kultura osobista.
?angielski -średnio zaawansowany,
?spisywanie ofert i umów handlowych,
?prowadzenie rozmów zarówno telefonicznych jak i osobistych z klietami.
Kontakt:
i...@p...fm
Pozdrawiam
Patrycja
--
"Trzeba żyć jak nowo narodzony anioł, jak kobieta, która kocha lub jak
człowiek, który ma umrzeć." (Maurice Maeterlinck)