PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w UK (IT) :-(

  • 41. Data: 2007-11-27 21:47:30
    Temat: Re: praca w UK (IT) :-(
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <fifnp9$j6j$1@news.onet.pl>,
    Piotr Żebrowski <p...@o...pl> wrote:

    > 1. UK jest mocno pctyczn e.. bardzo mocno...
    No chyba zartujesz.
    Ja porownuje z Polska. To UK to makowy raj.
    No chyba, ze porownujesz z Francja na przyklad, to racja.

    No to pat, faktycznie.

    TA

  • 42. Data: 2007-11-28 08:23:29
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    [...]
    > To jakas tania erystyka jest.
    > Czy moglbys precyzjniej napisac co masz na mysli?
    > I czy piszesz ot tak sobie, czy rzeczywiscie znasz rynek?

    No cóż, może moje porównanie nie było najtrafniejsze, chciałem być dosadny.

    > WSZYSTKO

    Z umieniem WSZYSTKIEGO jest jak z moim kumplem. On umie WSZYSTKO
    zrobić z komputerami. I co z tego? Serwis komputerów to będzie szczyt jego
    kariery zawodowej? Pomyśl o tym. "Niedouczony" grafik robi 4 projekty na miesiąc
    i zarabia 3 - 4k. Jak jest ambitny i zna sie na robocie, robi dla coraz większych
    za coraz większą kasę, naprawdę sporą. Może założyćwłasną agencję, bądź być
    freelancerem.
    A serwisant rzeźbi kompy przez 10h/d i zarabia 2k zł. Jedyne, co może zrobić,
    by się rozwinąć, to założyć własny serwis PC. Pomyśl o tym.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB

  • 43. Data: 2007-11-28 15:12:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <fij8hh$oku$1@pippin.nask.net.pl>, "Marcin P." <l...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    > A serwisant rzeźbi kompy przez 10h/d i zarabia 2k zł. Jedyne, co może zrobić,
    > by się rozwinąć, to założyć własny serwis PC. Pomyśl o tym.

    Mowiac WSZYSTKO mialem chyba na mysli calkiem inny zakres...
    No i mnie na prawde nie interesuje 'rzezbienie kompow z 2kzl/mies'.
    Ja znam polski rynek (przynajmniej, jesli chodzi o ten makowy), staram
    sie pracowac dla duzych firm... Odnosze wrazenie, ze mowimy o calkiem
    innych rzeczach.
    Poza tym, jak pisalem, z polskich stawek jestem calkiem zadowolony...
    Nawet martwi mnie, ze jadac do UK, jak sobie wymyslilem, musze pogodzic
    sie z obnizeniem stopy zyciowej
    W kazdym razie te dywagacje nie maja sensu - watek znowu schodzi w
    kierunku zupelnie mnie nieinteresujacym...
    Pozdrav
    TA

  • 44. Data: 2007-12-06 13:11:53
    Od: "vauxhall" <v...@n...org>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > sie z obnizeniem stopy zyciowej
    > W kazdym razie te dywagacje nie maja sensu - watek znowu schodzi w
    > kierunku zupelnie mnie nieinteresujacym...

    To po co sie tam pchasz debilu?