PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w IT za granicą (UK, Irlandia)praca w IT za granicą (UK, Irlandia)
  • Data: 2005-06-19 20:18:55
    Temat: praca w IT za granicą (UK, Irlandia)
    Od: "Sławko" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chciałem się dowiedzieć, czy jest wśród was ktoś, komu udało sie znaleźć
    prace za granicą (UK, IR) w IT?? Chodzi mi dokładnie o pierwszą pracę za
    granicą jako inforamtyk, a nie w taki sposób, że najpierw pracowało się jako
    sprzedawca burgerów(żeby w ogóle coś na start mieć) a potem przeszło się do
    firmy jako admin/programista/helpdesk itp.....??Jest tu ktoś taki? I kto z
    was planuje wyjechać za granice do pracy w IT??