PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca oferowana - co sie dzieje ?

  • 1. Data: 2004-11-19 10:39:40
    Temat: praca oferowana - co sie dzieje ?
    Od: "Qbar" <j...@o...pl>

    Od jakiegoś czasu wysyłam ogłoszenie "dam prace" i nic z tego - moderator
    przysypia. Ogłoszenia są aktualizowane nieregularnie , czasem gdzies tam o
    północy, czasem co dwa dni i wpada tylko kilka.
    Ewidentne niechciejstwo.

    Qbar

  • 2. Data: 2004-11-19 10:50:31
    Temat: Re: praca oferowana - co sie dzieje ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Qbar <j...@o...pl> wrote:
    > Ewidentne niechciejstwo.

    Dlatego mozesz sie zglosic na moderatora. I problem bedzie rozwiazany :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 3. Data: 2004-11-19 10:54:10
    Od: "MAJSTER_OF_OOOOZ" <szfagropol@wp_nospam.pl>

    > Dlatego mozesz sie zglosic na moderatora. I problem bedzie rozwiazany :)
    ~~~~~~

    tak tak... oczywiscie:):)

    ---

  • 4. Data: 2004-11-19 11:13:12
    Od: "mic" <u...@p...fm>

    a jaka to praca???

  • 5. Data: 2004-11-19 11:37:24
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Qbar napisał(a):

    > Od jakiegoś czasu wysyłam ogłoszenie "dam prace" i nic z tego - moderator
    > przysypia.

    Nie, nie. To nie tak. Ilość i częstość wysyłania danego ogłoszenia
    nie zwiększy szansy na jego ukazanie się. Za to jak przypuszczam
    wysłanie ogłoszenia poprawnego pod względem technicznym
    i konstrukcyjnym wybitnie zwiększa szanse na jego opublikowanie.

    > Ogłoszenia są aktualizowane nieregularnie , czasem gdzies tam o
    > północy,

    Przepraszam, a północ to jakaś zła godzina? Tak się składa że właśnie
    w takich godzinach dysponuję na tyle dużą ilością wolnego czasu, że
    jestem w stanie przejrzeć i przepuścić większą ich ilość.

    > Ewidentne niechciejstwo.

    Mhm.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2004-11-20 17:02:33
    Od: "Qbar" <j...@o...pl>

> [...]
    > wysłanie ogłoszenia poprawnego pod względem technicznym
    > i konstrukcyjnym wybitnie zwiększa szanse na jego opublikowanie.

    Przestudiowałem jeszcze raz FAQ. Mam nadzieje że będzie lepiej.

    > Przepraszam, a północ to jakaś zła godzina?

    Nie chodziło o tę północ tylko o nieregularność - np. co 2 dni.

    > Mhm.

    No,to była nadinterpretacja. Przepraszam.

    pozdrawiam,
    Qbar

  • 7. Data: 2004-11-20 19:44:39
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Qbar napisał(a):

    > Przestudiowałem jeszcze raz FAQ. Mam nadzieje że będzie lepiej.

    Odpowiednia informacja w tym temacie poszła na priv.

    > Nie chodziło o tę północ tylko o nieregularność - np. co 2 dni.

    Jakby nie było to 'co 2 dni' to jest pewna regularność. :)

    A tak na serio... Poza moderowaniem ppo mam też pod opieką inną grupę.
    Dodatkowo mam też pracę i studiuję (dziennie i zaocznie). Z wszystkimi
    obowiązkami i konsekwencjami tegoż studiowania. I tej pracy.

    Czasem się więc zdarza, że mam taki że się tak określę "zapieprz",
    że nie jestem w stanie po powrocie do domu robić niczego, co wymaga
    większego skupienia i uwagi. Lub też muszę poświęcić czas innym
    sprawom, które dla mnie mają wyższy priorytet (nie, nie są to
    imprezy studenckie ;).

    Proszę więc tego nie odbierać jako mojego niechciejstwa. Czasem
    po prostu nie jestem w stanie poświęcić danego dnia odpowiedniej
    ilości czasu.

  • 8. Data: 2004-11-20 22:48:11
    Od: "Pan Bonifacy" <b...@m...pl>

    W artykule news:slrncpv7s6.fcl.proteus@ender.elsat.net.pl,
    niejaki(a): Wojciech Bańcer z adresu <p...@p...pl> napisał(a):

    > Proszę więc tego nie odbierać jako mojego niechciejstwa. Czasem
    > po prostu nie jestem w stanie poświęcić danego dnia odpowiedniej
    > ilości czasu.

    to po co sie za to brales?

  • 9. Data: 2004-11-20 23:50:25
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Pan Bonifacy napisał(a):

    > to po co sie za to brales?

    Odpowiedź masz we fragmencie, który zacytowałeś. Jest tam słówko
    kluczowe 'czasem'. Nie 'zawsze'. Poza tym to chcę po prostu
    pomóc.