PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca kuriera

  • 1. Data: 2005-05-25 22:29:57
    Temat: praca kuriera
    Od: r...@o...pl

    Jak wyglada praca kuriera i dla jakiej firmy najlepiej pracować? Z tego co
    wiem to trzeba miec własny samochod oraz dzialalnosc gospodarczą. Jakie sa
    zarobki w takiej pracy? za km, za kg czy stała pensja?

  • 2. Data: 2005-05-27 03:55:19
    Temat: Re: praca kuriera
    Od: b...@s...wp.pl

    Dnia 25.05.2005 r...@o...pl <r...@o...pl> napisa?/a:
    > Jak wyglada praca kuriera i dla jakiej firmy najlepiej pracowaae? Z tego co
    > wiem to trzeba miec w?asny samochod oraz dzialalnosc gospodarcz?. Jakie sa
    > zarobki w takiej pracy? za km, za kg czy sta?a pensja?

    Trzeba miec dzialalnosc. jak jest z placami nie wiem, ale pamietaj, ze
    paczki czesto sa bardzo ciezkie i nikt przy przenoszeniu nie pomaga.
    Jest to ciezka praca i mam nadzieje, ze dobrze platana...

    Pozdrawiam :-)