PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca dla 16 latka › praca dla 16 latka
  • Data: 2007-06-18 18:34:57
    Temat: praca dla 16 latka
    Od: "ziommmm" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    mam pytanie - czy posiadajac 16 lat mam szanse na znalezienie na okres wakacyjny
    jakiejs 'powaznej' pracy? slowo powazna, rozumiem jako *nie* roznoszenie ulotek
    albo chodzenie w przebraniu po ulicy w reklamie czegokolwiek ;) myslalem np. nad
    ukladaniem towaru w sklepach. jak wyglada sytuacja prawna: czy szesnastolatka
    mozna legalnie zatrudnic do normalnej pracy? jezeli tak, to jak wyglada umowa
    jaka ewentualnie podpisalbym z moim pracodawca (np. czy to umowa zlecenie czy
    cokolwiek innego)?
    prosze takze o podanie jakiejs strony internetowej z ogloszeniami dla takich
    ludzi jak ja (jestem z wroclawia) - szukajac natrafialem jedynie na oferty dla
    osob uczacych sie ale powyzej 18 roku zycia.

    pozdrawiam i dziekuje za pomoc:)