PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca dla 16 latka › Re: praca dla 16 latka
  • Data: 2007-06-19 08:19:13
    Temat: Re: praca dla 16 latka
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    McD:
    Jest zakres prac dopuszczonych do wykonywania przez nieletnich, więc
    spokojnie można sobie dorobić.

    OHP:
    > z tego co slyszalem to tam sa tylko oferty typu ulotki :/ ale dzieki za
    > info.

    Nie opieraj się na tym co słyszałeś od kogoś - idź i sprawdź. Wczoraj mogły
    byc tylko ulotki, dziś może byc coś innego. Gdy chodziłem jeszce do szkoły
    średniej osoby z mojej klasy wyjeżdżały przez OHP za granicę na zbiory
    owoców.

    Przejrzyj też lokalne wywieszki na piekarniach/ cukierniach/
    restauracjach/pizzeriach.
    Wiele lokali potrzebuje w okresie wakacyjnym zastępstwa, pizzerie i kebaby
    stale potrzebują osób do rozwozu pizzy i jeżeli przekonasz ich że na
    rowerze/skuterze itp dasz rade to.... dasz rade.
    --
    Jackare