PracaGrupypl.praca.szukana.praca biurowa

  • 1. Data: 2002-08-09 07:02:57
    Temat: .praca biurowa
    Od: d...@p...onet.pl

    43- letnia (absolwentka Silvy) szuka uczciwej pracy za uczciwą płacę u uczciwego
    pracodawcy, człowieka dobrej woli. Posiadam wykształcenie techniczne budowlane (bez
    uprawnień) - znajomość dokumentacji technicznej. Mam doświadczenie w księgowości.
    Potrafię obsługiwać urządzenia biurowe (faks, drukarka, kserokopiarka, maszyna do
    pisania) oraz komputer (Windows 95/98, Word, Excel). Ostatnia praca -
    administratorka w ZBK.
    Za uczciwą pracę oferuję, lojalność, uczciwość, odpowiedzialność. Jestem pogodną,
    bystrą osobą, łatwo nawiązuję kontakty, lubię pracę z ludźmi.

    d...@p...onet.pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie