PracaGrupypl.praca.szukanaOpieka nad Państwa Partnerem z zagranicy

  • 1. Data: 2002-08-08 19:51:15
    Temat: Opieka nad Państwa Partnerem z zagranicy
    Od: "Joachim Peiper" <h...@2...pl>

    Szanowni Państwo!
    Jeżeli spodziewacie się Państwo wizyty Partnera handlowego lub kontrahenta z
    zagranicy i chcielibyście oczarować go Polską, jej historią, zabytkami i
    widokami, polecam swoje usługi:
    - Jestem tłumaczem jęz. angielskiego z 15-letnim doświadczeniem
    (doświadczenie w obsłudze misji Banku Światowego), ponadto,

    - posiadam patent pilota wycieczek (chodzi tu bardziej o wiedzę o
    atrakcyjnych rejonach Polski a nie o sam papier), ponadto,

    - jestem historykiem, co gwarantuje dodatkowy zastrzyk wiedzy dla Gościa, w
    języku, który zrozumie, oraz

    - posiadam komfortowy van Pontiac Transport z pełnym wyposażeniem (7-osób,
    klimatyzacja i tak dalej) i na koniec..

    - wystawiam faktury VAT

    Nieśmiało nadmienię, że jestem relatywnie tańszy, niż wynajęte trzy
    oddzielne osoby (tłumacz + pilot + kierowca z samochodem).
    Ponadto, gwarantuję, że nie prowadzam gości po agencjach towarzyskich, lecz
    pokazuję im miejsca, na wspomnienie których będą zawsze z dumą wspominali
    kontakty z Wami.
    Szczegóły uzgadniamy, oczywiście, indywidualnie.
    Kontakt:
    Robert Gołębiewski
    tel. 0501 105 098
    h...@2...pl