PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca anglia › praca anglia
  • Data: 2002-02-10 20:18:25
    Temat: praca anglia
    Od: "Wojciech Szybiak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć, chcę jechać na lipiec do Anglii szukać pracy, jestem studetem IIIroku
    socjologii, czy ktoś z was może mi poradzić gdzie szukać pracy legalnej w
    anglii jekieś adresy i ewentualne koszty, ponadto czy z racji że jestem
    studentem łatwiej jest przejść granicę i jakie wrażenie trzeba zrobić na
    celnikach aby nie podejrzewali że jadę do pracy, ile kasy trzeba mieć na
    granicy itp. interesują mnie wszekie informacje na temat pracy w Anglii- z
    góry za wszelkie informacje i porady dziękuję - Pozdrawiam Wojciech!
    Aha proszę was jeszcze jeżeli ktoś jechał do anglii jaki środek komunikacji
    jest najlepiej wybrać(autobus, pociąg do francji i potem pod kanałem
    LaManche, jakie jest najlepsze połączenie)