PracaGrupypl.praca.dyskusje › potrzebuje info nt zarobkow - jakość

  • 1. Data: 2004-09-14 07:57:23
    Temat: potrzebuje info nt zarobkow - jakość
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    firma nowoczesna, lider w branży (naprawde :),polska B, ile może realnie
    chcieć specjalista ds jakosci (isa - utrzymanie + organizacja wszystkich
    auditow, wdrozenie haccp, reklamacje, raportowanie dla zarządu, opłaty
    produktowe, ochrona środowiska - full, organizacyjnie z-ca pelnomocnika ds
    jakosci)...
    aha, doswiadczenie 5 lat

    pozdr

    kor_nick

  • 2. Data: 2004-09-14 09:44:49
    Temat: Re: potrzebuje info nt zarobkow - jakość
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Użytkownik "kor_nick" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    > firma nowoczesna, lider w branży (naprawde :),polska B, ile może realnie
    > chcieć specjalista ds jakosci (isa - utrzymanie + organizacja wszystkich

    ze 3 tys.. a jak wieksza odpowiedzialnosc to wiecej, przy haccp'ie
    zdecydowanie wiecej jezeli na to bie ma ciazyc odpowiedzialnosc
    --
    Jackare
    Bytom

  • 3. Data: 2004-09-14 15:27:16
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > ze 3 tys.. a jak wieksza odpowiedzialnosc to wiecej, przy haccp'ie
    > zdecydowanie wiecej jezeli na to bie ma ciazyc odpowiedzialnosc

    tak

    ok dzieki
    rozumiem ze brutto?

    pzdr.

  • 4. Data: 2004-09-14 20:30:41
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    > rozumiem ze brutto?

    nie, no..... NA REKE !!!

  • 5. Data: 2004-09-14 20:45:49
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > nie, no..... NA REKE !!!

    hm...
    chyba nierealne niestety :(
    ale dzieki za sugestie

    kor_nick

  • 6. Data: 2004-09-15 12:26:36
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Realne. Bylem (hmm formalnie nadal jestem) PJ i tylko ISO. Wiem co mowie.
    --
    Jackare
    Bytom