PracaGrupypl.praca.dyskusje › Handlowiec

  • 1. Data: 2004-09-14 07:00:38
    Temat: Handlowiec
    Od: "MK" <m...@p...onet.pl>

    Praca polega na sprzedaży raportów drogą mailową.
    Konieczny jest dostęp do internetu i podstawowa obsługa edytora tekstu Word.
    Trzeba na początek zainwestować 20 zł ,ale szybko się pokrywa koszty
    i zaczyna czysty zysk. W każdym biznesie trzeba inwestować.
    Ta praca polega na skutecznej reklamie produktu który sporzedajemy drogą
    mailową.
    Jeśli sie dobrze zareklamujesz to dużo sprzedasz
    Sprawdzony legalny interes , to działa...jeśli jesteś zainteresowany
    skontaktuj się ze mną w celu otrzymania szczegółowych informacji.

    Uwaga : Nie jest to łańcuszek szcześcia.

    Jeśli nie jestes zainteresowany to nie odpowiadaj na ogłoszenie

    m...@o...pl

  • 2. Data: 2004-09-14 08:11:20
    Temat: Re: Handlowiec
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Dnia 14 Sep 2004 09:00:38 +0200, MK napisał(a):

    > Praca polega na sprzedaży raportów drogą mailową.
    Pasjonujące. :P

    > Konieczny jest dostęp do internetu i podstawowa obsługa edytora tekstu Word.
    A jak ktoś nie ma Word'a? Na m$ się świat nie kończy.

    > Trzeba na początek zainwestować 20 zł
    Za 20zł dostanę Windowsa i Ms Office? :) Extra.

    > Sprawdzony legalny interes , to działa...jeśli jesteś zainteresowany
    > skontaktuj się ze mną w celu otrzymania szczegółowych informacji.
    Mogę Ci wysyłać powiedzmy 256 MB maili co ranek, chcesz? :P

    Nie pozdrawiam (idź skąd przyszedłeś i nie wracaj). Ogólnie *PLONK*
    Warnning!

    --
    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 3. Data: 2004-09-14 08:55:45
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    MK; <0...@n...onet.pl> :

    > Praca polega na sprzedaży raportów drogą mailową.
    > Konieczny jest dostęp do internetu i podstawowa obsługa edytora tekstu Word.
    > Trzeba na początek zainwestować 20 zł

    20, czy 3x20?

    >,ale szybko się pokrywa koszty
    > i zaczyna czysty zysk. W każdym biznesie trzeba inwestować.
    > Ta praca polega na skutecznej reklamie produktu który sporzedajemy drogą
    > mailową.

    Polega na sprzedaży wątpliwej jakości treści - za 60 zł to ja mogę sobie
    kupić w miarę sensowny podręcznik do marketingu.

    > Jeśli nie jestes zainteresowany to nie odpowiadaj na ogłoszenie

    Chciałbyś. ;)

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 4. Data: 2004-09-14 10:12:31
    Od: "MZ" <m...@k...pl>

    Użytkownik "MK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    m...@o...pl

    Taka praca, jakie konto? ;-) "profesjonalne"
    Pokrywasz koszty oprogramowania?