PracaGrupypl.praca.szukanaposzukujemy web-masterów i nie tylko! dobre zarobki!

  • 1. Data: 2005-04-01 10:35:03
    Temat: poszukujemy web-masterów i nie tylko! dobre zarobki!
    Od: "grupa Vera-Art" <t...@w...pl>

    Jesteśmy profesjonalistami w dziedzinie e-marketingu.

    Poszukujemy kreatywnych, młodych oraz szybkich w działaniu osób do
    współpracy zdalnej na stanowiska:

    - Projektant stron internetowych (projektowanie stron www od grafiki po
    skład)
    - Projektant systemu CMS opartego na znanej bazie (
    - Przedstawiciel internetowy (zakres działań: poszukiwanie odbiorców na
    nasze rozwiązania web - systemowe)

    Zapewniamy wynagrodzenie zgodne z umiejętnościami.

    Oczekujemy sprawności działania, kreatywnego, oryginalnego wykonania
    projektów.

    Jeżeli jesteś zainteresowany/a prosimy o kontakt pod adresem e-mail:
    v...@v...pl
    Z tematem „Praca”
    Prosimy także o przesłanie linków do wykonanych projektów.

    Pozdrawiamy serdecznie
    Grupa Vera-Art.
    http://vera-art.pl

  • 2. Data: 2005-04-01 19:30:36
    Od: "Flipi" <f...@p...fm>

> [...]
    > v...@v...pl
    > Z tematem „Praca”
    > Prosimy także o przesłanie linków do wykonanych projektów.

    Profesjonalistami <hahaha> dobre sobie.
    Nie wrzucałem waszej strony na walidator bo i tak nie ma sensu - ona nawet
    deklaracji nie ma!!
    Poza tym jeśli ta profesjonalna firma jest zarejestrowana w polskich
    wyszukiwarkach - to ucieszy was pewnie zawartość spamu w kodzie strony.
    Google i onet reagują całkiem szybko na takie info - więc jeśli nie chcecie
    dostać bana na domenę to polecam usunięcie zbędnego kodu z treści serwisu.

    Również pozdrawiam serdecznie
    Flipi