PracaGrupypl.praca.dyskusjepodanie o przyjęcie do pracypodanie o przyjęcie do pracy
  • Data: 2004-06-13 16:08:12
    Temat: podanie o przyjęcie do pracy
    Od: " ulla" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie chodzi o list motywacyjny, chodzi o pismo, które pracodawca, który już
    oświadczył nam że nas zatrudni, potrzebuje do swojej dokumentacji, czy też do
    naszej teczki. Czyli rozumiem, że nie chwalę się już tutaj ze jestem
    potencjalnie najdoskonalszym pracownikem, tylko same konkrety. Ale nie
    ukrywam, ze miałam problem ze znalezieniem przykładowego pisma w
    wyszukiwarce, więc moze coś jeszcze powinnam wiedzieć?