PracaGrupypl.praca.dyskusjepodanie o przyjęcie do pracyRe: podanie o przyjęcie do pracy
  • Data: 2004-06-13 16:35:04
    Temat: Re: podanie o przyjęcie do pracy
    Od: "andrzej" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " ulla" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cahu5c$pft$1@inews.gazeta.pl...
    > oświadczył nam że nas zatrudni, potrzebuje do swojej dokumentacji, czy też
    do
    > naszej teczki.

    A gdyby powiedzial, ze potrzebuje mieć w teczce twoją fotografie w stroju
    Adama to pytałbyś na grupie w jakiej pozie masz stanąć u fotografa?
    Po co mu ten papier? Pytałeś go o to? To ma być zamiast umowy o prace?
    Kiedyś pisało się cos takiego, ale obecnie wydawało mi się, że nikt rozsądny
    już nie robi dodatkowych papierów.

    andrzej