PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2004-09-02 17:48:11
    Temat: pl.praca.oferowana
    Od: "Miraz" <p...@o...pl>

    Ktos znalazl prace przez ta grupe?

  • 2. Data: 2004-09-02 19:01:11
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Miraz w news:ch7mcr$sdc$1@news.dialog.net.pl napisał(a):

    > Ktos znalazl prace przez ta grupe?

    A nwet jeśli nie... niechciałbyś być pierwszym?

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2004-09-02 19:50:37
    Od: "Sledz" <g...@S...pl>

    Bliżej znany(a) jako Miraz <p...@o...pl> napisał(a)
    > Ktos znalazl prace przez ta grupe?

    Może się zdziwisz, ale ja kiedyś znalazłem przez pl.praca.szukana...

    --
    Sledz

  • 4. Data: 2004-09-02 22:12:06
    Od: miro <m...@g...pl>

    Miraz napisał(a):
    > Ktos znalazl prace przez ta grupe?

    ja znalazlem, i to juz 1,5 roku temu....tylko teraz szukam nastepnej i
    jakos nic z tego..ale wiem, ze to mozliwe

  • 5. Data: 2004-09-03 05:25:24
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl>

    Ja :)

  • 6. Data: 2004-09-03 05:49:23
    Od: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>

    Miraz wrote:
    > Ktos znalazl prace przez ta grupe?

    Ja

    Albi

  • 7. Data: 2004-09-03 07:13:59
    Od: "alex " <a...@g...pl>

    > Ktos znalazl prace przez ta grupe?

    Ja znalazlem ale to bylo dosc dawno temu. Wtedy jeszcze na tej grupie panowaly
    ludzkie zasady. Nikt sie nie przejmowal takimi duperelami jak kodowanie czy
    napisanie "oferujemy" po "wymagania" a nie na odwrot... Oczywiscie grupa byla
    wtedy moderowana, ale jej moderatorzy byli ludzmi a nie debilami... Bylo to
    jakies 2-3 lata temu.

  • 8. Data: 2004-09-03 09:17:02
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: ch95jn$obi$...@i...gazeta.pl,
    Od: alex <a...@g...pl>
    Było:

> [...]
    > odwrot... Oczywiscie grupa byla wtedy moderowana, ale jej moderatorzy
    > byli ludzmi a nie debilami... Bylo to jakies 2-3 lata temu.

    :D Ale może im obcięli premie, zmniejszyli pensje i jeszcze dołożyli innej
    roboty (?)
    Jeśli tak to pewnie któryś napisał program moderujący i zmiana kolejności
    słów kluczowych strasznie bruździ w jego działaniu ;-)
    Ale z drugiej strony tak oceniać człowieka bez wypicia z nim chociaż
    szklanki chleba :-( chyba, że ich poznałeś (?) No ale wciąż reszta
    grupowiczów nie wie na jakiej podstawie zdiagnozowałeś debilizm :D

    --------
    Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
    --------
    Sławek SWP
    Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

  • 9. Data: 2004-09-03 11:39:21
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Miraz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ktos znalazl prace przez ta grupe?

    ja

    pozdrawiam,
    tomek

  • 10. Data: 2004-09-03 13:38:46
    Od: "alex " <a...@g...pl>

    Sławek SWP <s...@w...pl> napisał(a):

    > No ale wciąż reszta
    > grupowiczów nie wie na jakiej podstawie zdiagnozowałeś debilizm :D

    Zdiagnozowalem go po zachowaniu moderatorow a zachowanie widze po tym co sie
    dzialo i dzieje na grupie. Dwa - trzy lata temu grupa byla moderowana ale
    ogloszenia byly uaktualniane co kilka godzin. Poza tym pojawialo ich sie
    kilkanascie - kilkadziesiat na dzien.
    Teraz ogloszenia pojawiaja sie co trzy dni i jest ich kilkanascie (na trzy dni).

    Widac bylo jak grupa dzialala kiedy ostatnio nie bylo moderatora przez kilka
    dni. Pojawialo sie kilkanascie - kilkadziesiat ogloszen dziennie, czyli tyle
    co 2-3 lata temu. Po powrocie moderatora liczba ogloszen zmalala mniej wiecej
    o 60-70% (w jednym z poprzednich postow jakis tydzien temu - zaraz po powrocie
    moderatora - przedstawialem DOKLADNE porownanie).

    I to jest dla mnie debilizm...

    alex